جنگ و صلح

اشتباه از ما بود که خواب سرچشمه را در خیال پیاله می دیدیم

جنگ و صلح

اشتباه از ما بود که خواب سرچشمه را در خیال پیاله می دیدیم

"سپرجزیره" آماده مقابله با حوادث احتمالی در خلیج فارس

 روزنامه  کویتی الوسط نوشت : نیروهای سپر جزیره وابسته به شش کشو عضو شورای همکاری خلیج فارس برای مقابله با حوادث احتمالی درمنطقه آماده می شوند.

 

این روزنامه نوشت : سازمان های امنیتی کویت با سرعت هرچه بیشتر تلاش هایی را در زمینه های داخلی و خارجی برای تامین امنیت این کشور و دور نگه داشتن شش کشور عضو شورا از خطرات نظامی احتمالی در منطقه آغاز کرده اند.

یک مقام بلند پایه به این روزنامه گفت : در حال حاضر طرحی از سوی کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس برای رویارویی با هرگونه وضعیت اضطراری احتمالی ، با هماهنگی مشترک در دست بررسی است .

این مقام که نامش فاش نشد،‌ افزود: مهم ترین محور این طرح فعال سازی نقش نیروهای سپر جزیره برای رویا رویی با هرگونه تهدید نظامی با هدف حمایت از تاسیسات زیر بنایی اعم از نظامی و اقتصادی است .

به نوشته الوسط ‘ این مقام بلندپایه همچنین خاطر نشان کرد که کلیه اماکن استراتژیک مانند سفارتخانه ها ‘ نهادهای دولتی ‘ مناطق استخراج نفت ‘ فرودگاه ها ‘ بنادر و مرزها تحت حمایت کامل نیروهای سپر جزیره قرارخواهند گرفت و نهادهای دیگر اعم از ارتش و وزارت کشور و گارد ملی دراین طرح نقش ایفا خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد