جنگ و صلح

اشتباه از ما بود که خواب سرچشمه را در خیال پیاله می دیدیم

جنگ و صلح

اشتباه از ما بود که خواب سرچشمه را در خیال پیاله می دیدیم

شش دلیل سایت آمریکایی برای حمله به ایران

ناو جنگی یو.اس.اس کول که مدتها برای کنترل اوضاع در لبنان و سوریه مستقر بود، حالا از منطقه دور شده و ناو یو.اس.اس راس در شرق دریای مدیترانه حضور یافته و بدین طریق قصد حمله از راه دور به ایران را دارد.

ادامه مطلب ...

ادعای آمادگی ارتش اسرائیل برای حمله به ایران

«آسوشیتدپرس» نوشت: پس از پاسخ هسته‌ای تهران به غرب، اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به ایران است.

ادامه مطلب ...

رادارهای ضد موشکی امریکا برای حفاظت از آسمان اسراییل

 خبرگزاری «ریا نووستی» نوشت : آمریکا رادار سیستم ضد موشکی را در اسراییل مستقر خواهد کرد که بعدا به طور مشترک مورد استفاده قرار خواهد گرفت. انتظار می رود که این رادار در اوائل سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد. واشنگتن همچنین از برنامه توسعه سیستم های دفاع ضد موشکی اسراییل حمایت مالی خواهد نمود.

ادامه مطلب ...

"سپرجزیره" آماده مقابله با حوادث احتمالی در خلیج فارس

 روزنامه  کویتی الوسط نوشت : نیروهای سپر جزیره وابسته به شش کشو عضو شورای همکاری خلیج فارس برای مقابله با حوادث احتمالی درمنطقه آماده می شوند.

 

ادامه مطلب ...

سامانه روسی S.S 300 برای دفاع از اسمان ایران

 سامانه S.S 300 روسی از بهترین سامانه های موشکی ضد هوایی در جهان است که می تواند همزمان 100هدف را ردیابی کرده و جنگنده هایی در فاصله 120 کیلومتری را هدف قرار دهد و ایران اکنون توانسته است با انعقاد قراردادی آن را به ویترین دفاع هوایی خود بیافزاید.

ادامه مطلب ...

جان بولتون : حمله به ایران، تنها راه است

آزمایش موشک‌های قاره‌پیمای ایران به همراه ادبیات تند و خشن فرماندهان نظامی ایران نشان داد که خاورمیانه تاچه حد به نقطه بحرانی و بازگشت‌ناپذیر نزدیک است. تلاشهای تهران به منظور ترساندن ایالات متحده و اسرائیل از انجام عملیات نظامی علیه این کشور به همراه مذاکرات دیپلماتیک ایران با اتحادیه اروپا دو روی یک سکه‌اند. حکومت تهران در حال خریدن وقت اضافه‌ برای رسیدن به اهدافش است.

ادامه مطلب ...

نووستی: غرب برنامه محاصره دریایی ایران را دارد

روز 21 جولای ناوگان های دریایی آمریکا، انگلیس و فرانسه مانوری را آغاز کردند که هدف آن تمرین محاصره دریایی ایران می باشد و تا پایان تابستان سال جاری دولت احمدی نژاد ممکن است در وضعیتی بسیار دشوار قرار بگیرد. این مطلب را پایگاه خبری mignews اطلاع داد.

ادامه مطلب ...

حضور سپاه پاسداران در مانور نظامیان ونزوئلا

اعضای سپاه در کاراکاس در شلیک آزمایشی موشک «اوتومات» به سمت قایقی در نزدیکی سواحل ونزوئلا نیز مشارکت کردند.روزنامه الشرق الاوسط به نقل از یک منبع مطلع خبر داد که مجموعه ای از گروه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش های نظامی نیروهای مسلح ونزوئلا که در هفته نخست ماه جولای برگزار شد ، با عنوان ناظر شرکت کردند.

ادامه مطلب ...

دی ولت:‌ برخورد اتمی بین ایران و اسراییل

مقاله بنی موریس (Benny Morris) استاد دانشگاه بن گوریون در اسراییل که در روزنامه آلمانی «دی ولت» (۱۹ ژوییه) منتشر شد، چشم‌اندازی از یک دایره شیطانی در منطقه ترسیم می‌کند که تنها راه برون رفت از آن یا چشم‌پوشی رژیم ایران از برنامه‌های اتمی آن است و یا جنگی که اگر امروز اسراییل آن را آغاز نکند،  ایران آغازش خواهد کرد.

ادامه مطلب ...